Vacature Coördinator Planning & Control

Coördinator Planning & Control in Ridderkerk

Coördinator Planning & Control

  • Vacature open vanaf 5 maart 2024
  • Afdeling Team Financieel Advies
  • Opleidingsniveau HBO
  • Aantal uur 32 uur
  • Interessegebied Financieel/economisch
  • Dienstverband Fulltime
  • Contactpersoon Michael Telder
Coördinator Planning & Control

Wil jij je talenten en kwaliteiten in zetten voor de publieke zaak? Ben je dienstverlenend en samenwerkingsgericht? Bouw jij graag met plezier aan een professionele bedrijfsvoering? Als De BedrijfsvoeringsPartner zoeken we jou. Graag helpen we samen met jou onze collega's en bestuurders in onze gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Kom jij je verder ontwikkelen in onze mooie organisatie? Voor het team Team Financieel advies zoeken wij een Coördinator Planning & Control. 32-36 uur

Wat ga je doen?

Ben jij een ervaren professional op het gebied van Planning & Control en wil jij bijdragen aan de financiële gezondheid van De BedrijfsvoeringsPartner? Dan zoeken we jou.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en coördineren van diverse planning & control (P&C)-documenten.
  • Je bent het aanspreekpunt betreffende P&C-documenten tijdens management- en Directeurenoverleg. Je communiceert effectief en zorgt ervoor dat alle betrokken partijen op de hoogte zijn van relevante ontwikkelingen en beslissingen.
  • Als contactpersoon voor de accountant, toezichthouder, gemeenten en interne collega's, ben jij verantwoordelijk voor het verstrekken van de benodigde informatie en het beantwoorden van vragen met betrekking tot P&C-documenten.
  • Je speelt een belangrijke rol in het doorontwikkelen van ons P&C-instrumentarium. Je identificeert mogelijkheden voor verbetering en implementeert nieuwe methoden en instrumenten om de planning en control processen te optimaliseren.

Na een goede start van onze nieuwe organisatie werken wij met de gemeenten samen aan de doorontwikkeling van het Planning & Control instrumentarium. De sfeer op de werkvloer is open en informeel; werken kan in hybride vorm en er is alle ruimte om je te ontwikkelen.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een mooie organisatie met fijne collega's waar het prettig en goed werken is;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 11 volgens de CAO SGO. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €4.211,- en €5.997,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

De BAR-organisatie werkt

Binnen onze BAR-organisatie werken we vanaf 1 januari 2024 samen op alle taken van de gemeentelijke bedrijfsvoering zoals Financiën , HRM, juridische advisering, administraties, automatisering en informatie beheer en ontwikkeling. Dit doen we voor de gemeente Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Al onze collega's bij de drie gemeentelijke organisaties kunnen rekenen op dienstverlening die dichtbij is en met aandacht wordt geleverd. In onze organisatie zorgen wij er met elkaar voor dat onze collega's bij de gemeenten zich volledig kunnen richten op de dienstverlening aan de samenleving.

De BAR-organisatie zoekt

We zijn volop in ontwikkeling. We zoeken collega's die van een werkomgeving houden die in beweging is en daarin de kansen zien. Je kan een belangrijke rol pakken bij de invulling en ontwikkeling van onze nieuwe organisatie. Jouw kwaliteiten willen we optimaal inzetten. We zoeken een plek waar je het meest tot je recht komt en waar je je kunt ontplooien. We hebben aandacht voor elkaar, spreken elkaar ook aan als dat nodig is en vinden een goede balans tussen werk én privé belangrijk. En we zijn flexibel in ons denken en doen.

We werken graag met een ambitieuze en een positieve spirit. Je vormt een team met collega's uit jouw vakgebied. Belangrijk daarbij is dat binnen onze teams onze collega's elkaar versterken en je samen werkt aan de gezamenlijke professionele ontwikkeling. Onze BAR-organisatie biedt veel afwisseling, een werkgebied in ontwikkeling en er zijn altijd kansen. Sinds 10 jaar zijn wij partner en hebben wij gebouwd aan een hoogwaardige kwaliteit en service.

Ben je een goede match met de BAR-organisatie?

We staan voor mooie uitdagingen die we samen kunnen aangaan. Onze gemeenten vragen een optimale professionaliteit, samenwerking en dienstverlening. Of de vraag ook ruimer bezien. En verrassende oplossingen en antwoorden geven. Als jij ook graag net die stap extra zet, dan zijn we vast een hele goede match!

Wat vragen we van jou?

Jij houdt altijd het overzicht en weet prioriteiten te stellen. Je beschikt over vaardigheden om te verbinden met collega's op verschillend niveau en weet enthousiast een werkgroep aan te sturen per P&C product. Je signaleert politiek gevoelige onderwerpen en voorziet de organisaties van de juiste informatie op het juiste moment.

Verder heb je:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau en ruime ervaring met het P&C instrumentarium;
  • Ervaring met besluitvormingsprocessen binnen gemeenten is een pre;
  • Ervaring in het onderhouden van je account met interne en externe partijen;
  • Affiniteit met cijfers en ervaring met softwaretools op het gebied van financiën;
  • Kennis van gemeentefinanciën zoals BBV en de Gemeentewet;
  • Goede kennis van excel;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Laat ons dan z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden!

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Het kan zijn dat je tijdens de looptijd van de vacature al uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek.

Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Functie:coördinator planning & control
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4211 – 5997
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Coördinator Planning & Control BAR-organisatie 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures