Functieomschrijving
Bouw mee aan de logistieke toekomst! Wij zoeken twee gedreven Expediteurs voor een locatie in
Ridderkerk. Werk zelfstandig aan import- en exportzendingen en ontwikkel je skills in een wereldwijd
netwerk. Ready to make waves in logistics? Lees snel verder! #Vacature #Expediteur
#LogistiekTalent
wat bieden wij jouJij bent iemand met enige werkervaring als expediteur en je voelt je thuis in de logistiek.
Je bent gedreven om voortdurend processen te verbeteren.?Een flexibele werkhouding is een must om in deze dynamische omgeving succesvol te zijn.?Je bent leergierig, neemt initiatief en werkt nauwkeurig.?Kennis- en ervaring met IMDG-wetgeving en gevaarlijke stoffen is een pluspunt, maar maak je geen zorgen als je hier nog niet volledig in thuis bent; we ondersteunen je bij het ontdekken enontwikkelen van deze kennis.
Daarnaast zoeken wij iemand die snel van start kan.
Als Expediteur maak je deel uit van een team van 6 collega's, verdeeld over 3 medewerkers voor import
en 3 voor export. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het volledige proces van A tot Z bij de afhandeling
van import- en exportzendingen. Dit omvat het organiseren van transport van en naar de haven voor
specifieke klanten via truck-, barge- en railtransport. Daarnaast ben je bezig met het verwerken van
douanedocumenten, opstellen van transportdocumenten, onderhouden van contacten met klanten,
vervoerders en rederijen, en het controleren en verwerken van depotlijsten met betrekking tot de
tankcontainerposities. Het tijdig factureren van geleverde diensten is een cruciaal onderdeel van je
takenpakket, waarbij je streeft naar tevredenheid in de behandeling van klanten en hun zendingen.
Zij hanteren een open en transparante werkwijze, waarbij ze verwachten dat de medewerkers
verantwoordelijkheid nemen voor het gehele proces, van het afgeven van tarieven tot en met de
facturatie. In het team ben je bereid om je collega's te ondersteunen en word je zelf ook ondersteund. Je
hebt het vermogen om zelfstandig te werken en draagt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel met je
mee.
Communicatie is een sterke troef van jou – snel, duidelijk en zonder concessies aan de kwaliteit van
je werk. Je hebt een voorkeur voor kwaliteit boven kwantiteit; half werken past niet in jouw aanpak.
waar ga je werkenJe gaat werken voor een bedrijf dat actief is op het gebied van lucht- en zeevrachtexpeditie, wegvervoer, warehousing, douane afhandeling en supply chain solutions.
sollicitatieBen jij de kandidaat die wij zoeken? Solliciteer dan direct!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | customer service medewerker logistiek |
Startdatum: | 11-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3300 – 3300 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.