Vacature Customer service medewerker logistiek

Customer service medewerker logistiek in Ridderkerk

Functieomschrijving

Bouw mee aan de logistieke toekomst! Wij zoeken twee gedreven Expediteurs voor een locatie in

Ridderkerk. Werk zelfstandig aan import- en exportzendingen en ontwikkel je skills in een wereldwijd

netwerk. Ready to make waves in logistics? Lees snel verder! #Vacature #Expediteur

#LogistiekTalent

wat bieden wij jou
  • €3000.- tot €3300.- (afhankelijk van ervaring)
  • Jaarcontract
  • Training en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Leuk dynamisch team
  • Ridderkerk
  • 32-40 uur
wie ben jij

Jij bent iemand met enige werkervaring als expediteur en je voelt je thuis in de logistiek.

Je bent gedreven om voortdurend processen te verbeteren.?Een flexibele werkhouding is een must om in deze dynamische omgeving succesvol te zijn.?Je bent leergierig, neemt initiatief en werkt nauwkeurig.?Kennis- en ervaring met IMDG-wetgeving en gevaarlijke stoffen is een pluspunt, maar maak je geen zorgen als je hier nog niet volledig in thuis bent; we ondersteunen je bij het ontdekken enontwikkelen van deze kennis.

Daarnaast zoeken wij iemand die snel van start kan.

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als Expediteur;?
  • Je hebt minimaal een MBO-diploma, bij voorkeur in een logistieke richting
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, zijn essentieel.?
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift. Kennis van het Duits is handig maar niet verplicht.?
wat ga je doen

Als Expediteur maak je deel uit van een team van 6 collega's, verdeeld over 3 medewerkers voor import

en 3 voor export. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het volledige proces van A tot Z bij de afhandeling

van import- en exportzendingen. Dit omvat het organiseren van transport van en naar de haven voor

specifieke klanten via truck-, barge- en railtransport. Daarnaast ben je bezig met het verwerken van

douanedocumenten, opstellen van transportdocumenten, onderhouden van contacten met klanten,

vervoerders en rederijen, en het controleren en verwerken van depotlijsten met betrekking tot de

tankcontainerposities. Het tijdig factureren van geleverde diensten is een cruciaal onderdeel van je

takenpakket, waarbij je streeft naar tevredenheid in de behandeling van klanten en hun zendingen.

Zij hanteren een open en transparante werkwijze, waarbij ze verwachten dat de medewerkers

verantwoordelijkheid nemen voor het gehele proces, van het afgeven van tarieven tot en met de

facturatie. In het team ben je bereid om je collega's te ondersteunen en word je zelf ook ondersteund. Je

hebt het vermogen om zelfstandig te werken en draagt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel met je

mee.

Communicatie is een sterke troef van jou – snel, duidelijk en zonder concessies aan de kwaliteit van

je werk. Je hebt een voorkeur voor kwaliteit boven kwantiteit; half werken past niet in jouw aanpak.

waar ga je werken

Je gaat werken voor een bedrijf dat actief is op het gebied van lucht- en zeevrachtexpeditie, wegvervoer, warehousing, douane afhandeling en supply chain solutions.

sollicitatie

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Solliciteer dan direct!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:customer service medewerker logistiek
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3300 – 3300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Customer service medewerker logistiek Randstad 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures