Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Ridderkerk

Customer Success Manager: 32 - 40 uur / €2.200 - €3.000 bruto per maand

Customer Success Manager

Share

Customer Success Manager (32 - 40 uur)

Creatief, klantgericht, stressbestendig en resultaatgericht. Hebben we jou net beschreven? Dan ben je de ideale Customer Success Manager die wij zoeken!

Type 2 Solutions is een software bedrijf gespecialiseerd in gegevensuitwisseling en barcode labeling. Wij versnellen bedrijfsprocessen.

Klant succes manager

Als Customer Succes Manager zorg je voor een soepele aansluiting van nieuwe klanten op het EDI-Platform en de Palletlabel.nl portal software.

Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van planning, implementatie tot training van de gebruikers.

Bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden werk je nauw samen met het Sales team, het supportteam en onze developers.

Groei

Ons doel is te verdubbelen in het aantal klanten, het verbeteren van de omzet en het behouden van de klanttevredenheid. Wil jij hieraan bijdragen?

Dit doe je door middel van:

  • een grote glimlach,
  • het leveren van excellente service & support,
  • het delen van kennis,
  • verzorgen van (online) trainingen,
  • en door het mede optimaliseren van onze software.

Jij gaat bij alles wat je doet voor een 10+.

Je houdt kansen en veranderingen nauwgezet in de gaten bij klanten en weet exact hoe je klanten tevreden kan stellen.

Je werkzaamheden in het kort:

  • Afspraken maken met klanten.
  • Implementatie van software.
  • Verzorgen van gebruikerstrainingen.
  • Excellente service & support leveren.
  • Up-to-date houden van productkennis.
  • In kaart brengen van klantbehoeften en het mede initiëren en uitvoeren van verbeter acties op het gebied van productontwikkeling.

Onze functie-eisen zijn:

  • Een afgeronde HBO of WO-opleiding op het gebied van Business IT & Management, Commerciële Economie, Bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding.
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Ervaring met MS Word, Excel, PowerPoint en het werken met een CRM-systeem.
  • Kennis van een service & support ticket systeem is een pré.
  • Je bent zeer klant- en servicegericht.

Wat we aanbieden

  • Een uitdagende baan in een omgeving waarin je werkt binnen een hecht team. We lunchen gezamenlijk en organiseren minimaal ieder kwartaal gezellige en sportieve activiteiten.
  • Een marktconform salaris (vast en variabel), afhankelijk van je diploma's, leeftijd, ervaring en het aantal uur dat je werkt €2.200 - €3.000 bruto per maand.
  • 8 % vakantiegeld en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een bruto pensioenbedrag dat je kunt besteden naar eigen inzicht in een regeling die het best past bij jouw situatie.
  • Een dynamische werkomgeving met flexibele werkuren.
  • 25 dagen betaald verlof.
  • Reiskosten OV volledig vergoed of kilometervergoeding.
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.

T2S medewerkers zijn ambitieus, innovatief en werken zelfstandig en in teams aan verschillende projecten. Deskundigheid en het realiseren van meetbare resultaten staan centraal.

Solliciteren

Je kunt solliciteren door een korte motivatie en je CV te sturen naar , , Sales & Marketing manager bij Type 2 Solutions. Voor vragen kun je haar altijd bellen op .



Functie:customer manager
Startdatum:04-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Type 2 Solutions via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Customer Success Manager Type 2 Solutions 04-10-2023

Bekijk ook andere vacatures