Vacature HR Assistent

HR Assistent in Hendrik-Ido-Ambacht

Dit ga je doen

Sta jij graag klaar voor jouw collega's? Houd je je graag bezig met HR-gerelateerde zaken en heb je er geen problemen mee om meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden? Dan is dit de baan voor jou! Kom werken als HR Assistent bij dit mooie bedrijf in Hendrik-Ido-Ambacht. Ga voor 37,5 uur per week aan de slag en verdien tot €3800,- per maand.

Jouw nieuwe werkgever is een bedrijf dat zich bezighoudt met het veredelen en de productie van planten, een duurzaam en innovatief bedrijf dat elke dag bezig is met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Als nieuw lid van het HR-team ben je samen met je collega verantwoordelijke voor het uitvoeren van de volledige HR-administratie en ondersteun je de HR Business Partner en de HR Manager bij de uitvoering van hun functie. Jouw team bestaat, naast jou, uit een HR Manager, een HR Assistent, een HR Generalist en een HR Business Partner. Samen werken jullie nauw met elkaar om zo tot de beste resultaten te komen. 

Als HR assistent zijn jouw werkzaamheden erg uiteenlopend. Zo ben je bijvoorbeeld veel in contact met je internationale collega's. Het is daarom belangrijk dat je de Engelse taal zowel in woord en geschrift goed beheerst. Verder ben je als HR Assistent het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers die bij dit mooie bedrijf werken, wat familiair aanvoelt. Zo sta je elke collega netjes te woord en heb je altijd een passend antwoord klaar. Verder ben je verantwoordelijk voor meerdere Backoffice-werkzaamheden en ben je verantwoordelijk voor de in-, uit- en doorstroom van het personeel.

Dit zijn niet je enige taken als HR Assistent. Je zult ook mutaties moeten verwerken in het systeem en de salarisadministratie van alle 210 medewerkers. Verder heb je als HR Assistent een kritische blik die je werpt op de HR processen en daarnaast denk je mee hoe deze processen geoptimaliseerd kunnen worden. Daarnaast krijg je de vrijheid om zaken op te pakken. Jij zal medeverantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van beleid, procedures en processen.

Ben jij gedreven, heb je een kritische blik, houd je van samenwerken? Solliciteer en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de rol als HR Assistent? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de contactgegevens.

Organisatie- en afdelingomschrijving

Jouw nieuwe werkgever is een toonaangevend familiebedrijf in de internationale sierteelt van planten en bloemen. Zij hebben de productie- en veredelingslocaties in Nederland, Duitsland, Portugal, Kenia en Ethiopië. Met ruim 2.500 medewerkers leveren ze jaarlijks een assortiment van 4.000 plantvariëteiten aan 8.000 professionele kwekers in 50 landen. Voor hen is verantwoord ondernemen even natuurlijk als het bieden van de beste kwaliteit met de hoogste leverbetrouwbaarheid.

Dit krijg je

  • Salaris tot €3800,- bruto per maand o.b.v. 37,5 uur;
  • Uitzicht op vast contract;
  • Collectieve pensioenregeling via BPL;
  • 24 vakantie dagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Reiskosten van minimaal €0,21 cent per km. vanaf 10 km enkele reis;
  • Actieve personeelsvereniging;
  • Sporten met korting;
  • Mogelijkheid om cursussen te volgen over HR Processen;
  • Werken in een informeel bedrijf.


Functie:HR Assistent
Startdatum:25-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Raaak Personeel via onbekend of 31786933727. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. HR Assistent Raaak Personeel 25-01-2024

Bekijk ook andere vacatures