Vacature HR & Finance Assistant

HR & Finance Assistant in Zwijndrecht

HR & Finance Assistant

Kom jij het team van IXOLUTION versterken als HR & Finance Assistant?
Heb jij een open en directe persoonlijkheid en wil je werken in een enthousiast team?
Dan nodigen we jou graag uit om te reageren en wie weet zitten we dan binnenkort aan tafel samen een kop koffie of thee te drinken!

Wat zoeken wij en wat ga je doen?
Wij zoeken voor 24-32 uur per week een Administratief medewerk(st)er die ons komt versterken op de HRM- en Financiële afdeling.

Waar ben je verantwoordelijk voor?

HRM:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers als het gaat om arbeidsvoorwaarden, verlof en andere persoonlijke kwesties omtrent medewerkers.
  • Je schrijft elk kwartaal een periodieke nieuwsbrief (eigen invulling) en bent vrij om altijd nieuwe ideeën of projecten aan te dragen;
  • Je bent verantwoordelijk voor alles omtrent personeels- & salarismutaties, verlofregistratie & ziekteverzuim en lease- & wagenparkbeheer;
  • Je beheert het werving- & selectieproces in samenwerking met onze managers;
  • Overige ad hoc werkzaamheden.

Administratie (1 dag per week):

  • Je ondersteunt bij de administratie van de BV's, de holding en management BV's;
  • Je ondersteunt bij in- en uitgaande facturatie;
  • Je controleert de interne urenregistratie.

Waar ga je werken?
IXOLUTION is een jong, vitaal en vooruitstrevend softwarehuis, internationaal opererend in de dynamische wereld van de transport en logistiek. We willen blijven groeien, maar dit kunnen we natuurlijk niet zonder gedreven en bevlogen medewerkers. Door de harde groei van onze organisatie kunnen we wel wat hulp gebruiken!
Ons team is een dynamisch en informeel team van gepassioneerde professionals welke naadloos integreert met developers, consultants, projectleiders en R&D. Samen werken we aan innovatieve softwareoplossingen voor de logistieke sector.

Wat vragen we van jou?

  • Je beschikt over een MBO werk- en/of denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal;
  • Ervaring met Exact (online), UWV werkgeversportaal, Zwitserleven portaal en HR & salaris gemak is een pré;
  • Je beheerst Office 365 (Word, PowerPoint, Excel etc.);
  • Je bent goed bestand tegen ad hoc werkzaamheden;
  • Je vind het fijn om met mensen te werken en je hebt een gezonde dosis aan inlevingsvermogen;
  • Je draagt graag bij aan een positieve, gezellige en open werksfeer.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Gezellige werksfeer;
  • Informele bedrijfscultuur;
  • Onlangs vernieuwd kantoor met werkcafé;
  • Regelmatig uitjes met de zaak;
  • Uitzicht op vast contract;
  • Goede pensioensregeling;
  • Bonusregeling;
  • Mogelijkheid tot extra vrije dagen en thuiswerken;
  • Mogelijkheid tot bijscholing en training.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen ?

Neem contact op met via email of
bel haar op +31.



Functie:finance & hr assistant
Startdatum:28-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met IXOLUTION via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. HR & Finance Assistant IXOLUTION 28-10-2023

Bekijk ook andere vacatures