Vacature HR-officer in Ridderkerk (32-40 uur)

HR-officer in Ridderkerk (32-40 uur) in Ridderkerk

Om het HR-team te versterken zijn wij op zoek naar een ervaren HR-officer met ervaring op het gebied van verzuim. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de in-, door- en uitstroom binnen de vestigingen en de administratieve afhandeling. Hierbij mag je rekenen op een salaris tussen de €2800 en €4500 bruto op basis van een 40-urige werkweek.

Wij bieden

  • Een salaris tussen de €2800 en €4500 bruto op basis van 40 uur;
  • Een functie met veel zelfstandigheid met ruimte voor groei en ontwikkeling;
  • Een gezellige werksfeer binnen een stabiel familiebedrijf;
  • 27 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Reiskostenvergoeding en een winstdeling afhankelijk van het bedrijfsresultaat.

Als HR Officer werk je nauw samen met de HR Manager en HR Officer. Je fungeert als de centrale vraagbaak voor alle medewerkers (+/- 300). Binnen deze rol draag je bij aan de in-, door- en uitstroom van personeel op diverse vestigingen. Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte personeelsadministratie, waaronder het opstellen van arbeidscontracten en ondersteuning bieden bij de salarisadministratie. Een belangrijk aspect van je takenpakket omvat het beheer van het arbobeleid en de registratie van verzuim (conform de wet van de poortwachter). Daarnaast houd je toezicht op verlofaanvragen, waaronder die voor geboorte-, aanvullend geboorte- en betaald ouderschapsverlof. Het up-to-date houden en naleven van het bedrijfsreglement behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden, evenals andere voorkomende administratieve taken.

Je werkplek

Onze opdrachtgever is een internationaal technisch familiebedrijf met maar liefst 60 jaar ervaring. Ze zijn actief in diverse markten, waaronder Offshore Olie- en Gas, Offshore Wind, Scheepvaart, Civiele Techniek en Machinebouw. Het hoofdkantoor is gevestigd in Ridderkerk, met daarnaast nog 6 vestigingen verspreid over heel Nederland.

Functie-eisen

  • Gezien het feit dat je in een klein team opereert, dien je een enige achtergrond en ervaring te hebben;
  • Je hebt ruime ervaring met ziekteverzuim (conform de wet van de poortwachter); 
  • Een mbo-diploma richting HRM of soortgelijke;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
  • Je voelt je thuis in een technische omgeving;
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

van nes + plaisier

Wanneer je solliciteert via van nes + plaisier heb jij voorsprong op de concurrentie. Naast jouw CV stellen wij een profiel van je op en vertellen wij onze klant waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie. Daarnaast zoeken wij graag actief met je mee in de omgeving naar de baan die bij jou past!

Solliciteren?

Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te klikken op de 'solliciteren' button. Voor vragen kan je contact opnemen met Marit van Nes via mvnes@vannesenplaisier.nl of via 0180 82 08 22. Meer weten over onze werkwijze of benieuwd naar andere vacatures binnen de HR-sector? Bezoek onze website www.vannesenplaisier.nl.



Functie:HR medewerker, HR
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 4500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR-officer in Ridderkerk (32-40 uur) Van Nes + Plaisier personeelsdiensten b.v. 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures