Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Alblasserdam

Een goed salaris tot wel €3000? Check! Werken bij een logistieke dienstverlener? Check! Daarnaast een fijn team met collega's aan wie je alles mag vragen? Check! Dit zijn allemaal leuke aspecten van deze functie in Alblasserdam. Bij dit bedrijf kan je aan de slag als logistiek administratief medewerker. Enthousiast geworden? Dat begrijpen we! Lees dan snel verder:

Wat bieden wij jou
  • Salaris tot wel €3000!
  • Met uitzicht op vast
  • Een informele werksfeer en hecht team
  • Een veelzijdige functie
  • Veel leren en ontwikkelen
  • Fulltime aan de slag!
Wie ben jij

Als logistiek administratief medewerker kun je goed samenwerken. Jij denkt altijd in oplossingen. Stressbestendig? Ook dat ben jij zeker! Daarnaast krijg jij energie van het contact met klanten en collega's.
Verder herken jij jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een logistiek administratieve functie;
  • Je bent fulltime beschikbaar.
Wat ga je doen

Als logistiek administratief medewerker heb jij een brede functie! Jij bent het visitekaartje voor dit bedrijf en jij bent het aanspreekpunt voor de klanten voor logistiek gerelateerde vragen. Daarnaast krijg je te maken met douanedocumenten, hier heb jij al eerder mee gewerkt! Ook voer je orders en zendingen in van de klanten.
Maar dat niet alleen! Ook is het mogelijk om commerciële vaardigheden op te doen. Zo stel je offertes op en volg je deze op.
Klinkt goed toch?!

Waar ga je werken

Jij gaat aan de slag bij een logistieke dienstverlener in Alblasserdam. Dit is een platte organisatie, waarbij je iedereen vragen kan stellen en gezellig een praatje mee kan maken! Er heerst dus ook een informele werksfeer en je kan jezelf goed ontwikkelen binnen een functie. Wat wil je nog meer?! 🙂

Sollicitatie

Benieuwd geworden? Solliciteer dan snel bij dit leuke MKB bedrijf! Dit is een kans die je niet wil missen!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Logistiek Administratief Medewerker, Logistiek administratief medewerker
Startdatum:11-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via suzanne.de.kreek@tempo-team.nl of 078-6332522. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Logistiek administratief medewerker Tempo-Team 11-12-2023

Bekijk ook andere vacatures