Vacature Manager Facilitair

Manager Facilitair in Ridderkerk

Salem

Manager Facilitair

28-36 uur

Per: 01-05-2024

Vanuit onze visie stel jij voor de komende jaren de strategie voor de facilitaire dienstverlening en ICT vast. Jij bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en stemt deze strategie af met het management en de interne organisatie, zodat we samen verder komen. Je zet in op verbinding en aansluiting tussen facilitair, zorg en behandeldiensten. We werken vanuit de kernwaarden: Vertrouwd, vakkundig, vriendelijk en verbindend. Jij ook?

Wat ga je doen? Als Manager Facilitair geef jij leiding aan de facilitaire eenheid, bestaande uit de afdelingen techniek, voeding, interne zaken en de receptie. Je zet in op samenwerking en ontplooiingen van teams en de onderlinge samenhang. Dit doe je door te begeleiden, te ondersteunen en te coachen. Je voert een goed P&O-beleid voor de facilitaire eenheid met aandacht voor een optimaal werk-/ opleidingsklimaat. Je optimaliseert bestaande werkprocessen, kijkt waar efficiëntie te behalen valt en zorgt voor verbinding en aansluiting tussen zorg, facilitair en behandeldiensten. Vanuit jouw expertise stel jij voor de komende jaren de operationele en tactische strategie vast voor de facilitaire dienstverlening. Actuele thema's zijn bijvoorbeeld de visie op ICT en de implementatie hiervan en duurzaamheid ('de Green Deal'). Daarnaast heeft Salem een vernieuwbouwproces achter de rug en is het 'Salemgebouw' nieuw, maar ligt er nog een uitdaging in de doorontwikkeling van de facilitaire werkprocessen. Verder ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering: je stelt een begroting op voor het (meerjaren)plan, ziet toe op de implementatie en realisatie ervan en draagt zorg voor de inrichting van organisatie en werkprocessen. Daarnaast heb je budgetverantwoordelijkheid. In de functie van Manager Facilitair ben je lid van het managementteam. Op tactisch en strategisch niveau adviseer je dan ook de Raad van Bestuur, het managementteam en de teamleiders over nieuwe ontwikkelingen en projecten voor de facilitaire eenheid. Daarnaast onderhoud en bouw je externe netwerken en samenwerkingsverbanden op met organisaties en leveranciers. Kortom: het werk is veelzijdig. Enerzijds ben je verantwoordelijk voor de strategie en het beleid en zorg je dat de facilitaire dienstverlening op orde is, anderzijds heb je veel contact met individuele medewerkers en spar en spreek je veel met teams en de collega's van het managementteam. Groeien en ontwikkelen doen we immers samen. Als persoon ben jij dan ook mensgericht, verbindend en besluitvaardig. Zo werk je coachend en deskundig binnen Salem.

Wat wij vragen

  • Je hebt kennis op (post-)hbo-niveau aangevuld met kennis van management en ICT.
  • Je hebt ervaring en affiniteit met facilitaire dienstverlening en ontwikkeling en je bent gemotiveerd voor nieuwe ontwikkelingen en professionalisering.
  • Je hebt meerjarige ervaringskennis in een leidinggevende functie.
  • Je bent sociaalvaardig en beschikt over vaardigheden als tact, luisteren, inlevingsvermogen, motiveren, stimuleren en ondersteunen.
  • Je bent omgevingsbewust en weet medewerkers en teams professionele ruimte en verantwoordelijkheden te geven.
  • Je bent communicatief vaardig en weet op de verschillende niveaus binnen Salem te communiceren.
  • Je bent een verbinder en weet synergie en wederzijdse afhankelijkheid binnen teams te creëren.
  • Je onderschrijft de identiteit van Salem en je bent lid van één van de reformatorische kerken.

Wat wij bieden

  • Een passend salaris conform de cao VVT; inschaling in functieschaal 65, een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Betekenisvol werk; de gelegenheid om van betekenis te zijn voor medewerkers én teams.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie; wij hebben vertrouwen in jou als persoon.
  • Een organisatie met korte lijntjes; dat is lekker snel schakelen.
  • Een nieuw gebouw; gegarandeerd veel werkplezier.
  • Een collegiale, betrokken en warme sfeer; het is goed toeven in Salem.

Neem dan contact op met , Raad van Bestuur, via . Dat kan via .



Functie:facilitair manager
Startdatum:12-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:28 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Salem via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Manager Facilitair Salem 12-02-2024

Bekijk ook andere vacatures