Salem
Manager Facilitair
28-36 uur
Per: 01-05-2024
Vanuit onze visie stel jij voor de komende jaren de strategie voor de facilitaire dienstverlening en ICT vast. Jij bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en stemt deze strategie af met het management en de interne organisatie, zodat we samen verder komen. Je zet in op verbinding en aansluiting tussen facilitair, zorg en behandeldiensten. We werken vanuit de kernwaarden: Vertrouwd, vakkundig, vriendelijk en verbindend. Jij ook?
Wat ga je doen? Als Manager Facilitair geef jij leiding aan de facilitaire eenheid, bestaande uit de afdelingen techniek, voeding, interne zaken en de receptie. Je zet in op samenwerking en ontplooiingen van teams en de onderlinge samenhang. Dit doe je door te begeleiden, te ondersteunen en te coachen. Je voert een goed P&O-beleid voor de facilitaire eenheid met aandacht voor een optimaal werk-/ opleidingsklimaat. Je optimaliseert bestaande werkprocessen, kijkt waar efficiëntie te behalen valt en zorgt voor verbinding en aansluiting tussen zorg, facilitair en behandeldiensten. Vanuit jouw expertise stel jij voor de komende jaren de operationele en tactische strategie vast voor de facilitaire dienstverlening. Actuele thema's zijn bijvoorbeeld de visie op ICT en de implementatie hiervan en duurzaamheid ('de Green Deal'). Daarnaast heeft Salem een vernieuwbouwproces achter de rug en is het 'Salemgebouw' nieuw, maar ligt er nog een uitdaging in de doorontwikkeling van de facilitaire werkprocessen. Verder ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering: je stelt een begroting op voor het (meerjaren)plan, ziet toe op de implementatie en realisatie ervan en draagt zorg voor de inrichting van organisatie en werkprocessen. Daarnaast heb je budgetverantwoordelijkheid. In de functie van Manager Facilitair ben je lid van het managementteam. Op tactisch en strategisch niveau adviseer je dan ook de Raad van Bestuur, het managementteam en de teamleiders over nieuwe ontwikkelingen en projecten voor de facilitaire eenheid. Daarnaast onderhoud en bouw je externe netwerken en samenwerkingsverbanden op met organisaties en leveranciers. Kortom: het werk is veelzijdig. Enerzijds ben je verantwoordelijk voor de strategie en het beleid en zorg je dat de facilitaire dienstverlening op orde is, anderzijds heb je veel contact met individuele medewerkers en spar en spreek je veel met teams en de collega's van het managementteam. Groeien en ontwikkelen doen we immers samen. Als persoon ben jij dan ook mensgericht, verbindend en besluitvaardig. Zo werk je coachend en deskundig binnen Salem.
Wat wij vragen
Wat wij bieden
Neem dan contact op met , Raad van Bestuur, via . Dat kan via .
Functie: | facilitair manager |
Startdatum: | 12-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 28 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Salem via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.