Vacature Officemanager

Officemanager in Ridderkerk

Officemanager (24-32 uur)

Als office manager ben je voor ons een onmisbare schakel in het werkproces. Je verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je bent de spin in het web en zorgt dat alle zaken achter de schermen soepel verlopen. Slim organiseren, regelen, structureren, faciliteren, monitoren en overzicht houden zijn woorden die bij je passen. Je bent daarnaast de steun en toeverlaat van de directeur-bestuurder en het management team.

Deze functie is nieuw binnen de organisatie. Jouw inbreng en ervaring is van harte welkom om de rol verder vorm te geven. Je komt te werken op het bestuursbureau van SKR en bent de rechterhand van de directeur-bestuurder. Je houdt je bezig met alles rondom uitvoer van het beleid en je bewaakt de structuur en het proces. In de functie heb je verschillende rollen en dat maakt de functie zo heerlijk dynamisch.

  • Je hebt de rol als monitor. Je bewaakt het overzicht, de administratieve processen, de planning en de structuur. Faciliterend aan het proces, de doelstellingen en de missie. Je hebt oog voor relaties en verhoudingen intern en extern.
  • Je hebt ook een signalerende rol. Je zorgt dat jij of anderen op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen, zoals de ontwikkelingen rondom wetgeving kinderopvang en arbeidsrecht. Je informeert de directie en houdt de OR op de hoogte. Maar je zorgt ook dat jouw (MT) collega's niet achter zaken aanlopen of dingen over het hoofd zien.
  • Ondersteunende rol. Je verleent ondersteuning aan de directeur-bestuurder en de Raad van Toezicht met agenda opstellen en beheren, voorbereiden en notuleren van de vergaderingen en zicht houden op afspraken en planningen.

De kinderopvang is een sector in een beweging. De komende jaren staat de sector voor grote uitdagingen en veranderingen. Dit past bij jou en je hebt zin in deze nieuwe fase!

Wat heb je verder in huis?
Fijn als je ervaring meeneemt vanuit de kinderopvang, het (basis)onderwijs of het sociaal domein maar dit is geen must. Belangrijker zijn de competenties die je hebt en de persoonlijkheid die je meebrengt. Flexibel, enthousiast, proactief, je laat je niet snel uit het veld slaan en regelt graag zaken.

Faciliterende regelaar
Je observeert, analyseert en pakt dan op en door! Door prioriteiten te stellen en mee te denken in oplossingen. Je ziet en legt verbanden, houdt het overzicht en bewaakt de planning. Dit doe je samen met al die mooie, eigen en ambitieuze collega's. Je weet wat er speelt en wie wat nodig heeft. Hierdoor wordt je niet verrast en kan je met overtuiging overbrengen wat goed is om te doen. Jij bent faciliterend aan de resultaten en aan je collega's. Jij zorgt voor structuur en duidelijke afspraken. Als Office Manager heb je grip op de zaken waar iedereen mee bezig is en pak je proactief op wat moet gebeuren. Dat ontlast en dat is fijn!

Ondersteunend en tactvol
Je bent zeer integer en in staat met vertrouwelijke informatie om te gaan. Tactvol raak je de goede toon in gesprekken en ben je sensitief. Collega's en andere gesprekspartners ervaren dat als erg plezierig. Je durft terug te leggen en te wijzen op de afspraken maar blijft daarbij in verbinding. Door proces en beleid te bewaken weet een ieder wat er nog gedaan moet worden om de doelen te realiseren en wordt duidelijk wat haalbaar is. Ondersteunend aan de directeur-bestuurder en de RvT zodat alles meer gestroomlijnd wordt en niks over het hoofd wordt gezien.

Aanbod | Plezier en uitdaging in een warme omgeving
Werken als Office Manager binnen Kinderopvang SKR betekent dat je iets kan betekenen voor de ontwikkeling van jonge kinderen. Je komt in een kleinschalige, bevlogen en betrokken organisatie in een rol met veel afwisseling én ruimte voor groei. Voor jezelf, collega's én de kinderen. Een dynamische werkomgeving waar je wordt gewaardeerd om jouw expertise. De functie is ingeschaald in schaal 8/9 CAO Kinderopvang. De cao kent een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden! Hybride werken is uiteraard mogelijk.

Procedure | Eerst onbevangen ontmoeten en dan kiezen
De begeleiding van de werving- en selectieprocedure is in handen van K+V. De procedure start 's ochtends met een eerste korte ontmoeting (speeddate) met verschillende mensen van de organisatie. In de speeddates willen we graag jou als persoon leren kennen en kijken we nog niet naar je cv of je brief. Zoals we onze kinderen ontmoeten, zo ontmoeten we jou! Zonder vooroordelen en vanuit nieuwgierigheid. Is er een goede ontmoeting? Dan gaan we later op diezelfde dag verder met een diepgaand gesprek over de opdracht, je ervaringen en de match voor jou en Kinderopvang SKR.



Functie:officemanager
Startdatum:05-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kinderopvang SKR via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Officemanager Kinderopvang SKR 05-01-2024

Bekijk ook andere vacatures