Vacature Werkvoorbereider Planner

Werkvoorbereider Planner in Dordrecht

  • Redactie Dordrecht
  • 07-01-2024

Werkvoorbereider / Planner in Dordrecht

Werkvoorbereider / Planner

€ 2.810 - € 3.787

Waar kom je te werken?

Yulius is een expertiseorganisatie in de regio Zuidwest-Nederland die zich richt op het bieden van zorg in iedere levensfase van cliënten met complexe psychiatrische problematiek en leerlingen met psychische problemen (cluster 4 onderwijs). Yulius beschikt over ca. 60 locaties in de regio. Hieronder bevinden zich onderwijslocaties, klinieken, werkplaatsen, beschermde woonvormen en kantoren. Er werken ruim 1900 medewerkers bij Yulius in de zorg en het onderwijs. Jaarlijks worden 10.000 cliënten in de zorg behandeld en 1.500 leerlingen begeleid in het Speciaal Basis- en Voortgezet Onderwijs.

De organisatie kent diverse aandachtsgebieden:

De divisies worden ondersteund door een aantal stafdiensten. Bedrijfsvoering is één van deze stafdiensten en bestaat uit de afdelingen Huisvesting & Hospitality, ICT, F,C & C (Financiën, Controle & Contractering) en M & O (Mens & Organisatie).

Jouw verantwoordelijkheden

  • De werkvoorbereider heeft als aandachtsgebied bouwkunde, werktuigbouwkunde en/of elektrotechniek, maar draagt ook mede zorg voor het beheer van de basisvastgoedadministratie en de meerjarenonderhoudsplanningen (MJOP). Daarbij is de werkvoorbereider / planner ondersteunend en faciliterend aan de projectleider en zorgt er voor dat de Technische Dienst efficiënt ingepland wordt voor verschillende werkzaamheden. Dit alles in nauwe samenwerking met het afdeling Hospitality en de Projectleiders van de afdeling Vastgoed;
  • Je standplaats is de locatie Burgemeester de Raadtsingel te Dordrecht. Vanuit je standplaats wordt het jaarlijks onderhoud, het groot onderhoud en de investeringen van ca. 60 locaties georganiseerd en gecoördineerd. De projectleiders zijn verantwoordelijk voor al het bouwkundig en installatietechnisch onderhoud van (een deel van) de vastgoedportefeuille;
  • In samenwerking met de projectleiders plannen, organiseren, controleren van uitbestede werkzaamheden en adequaat afhandelen van klachten en ondersteunen bij projecten vormen de kerntaken van de functie. Het afstemmen met je collega's op de locaties en binnen afdelingen is een belangrijke sleutel voor je succes;
  • Naast de gedeelde verantwoording voor een deel van de vastgoedportefeuille ben je verantwoordelijk voor de planning van de Technische Dienst. Deze houden zich bezig met regie- en storingsafhandeling op alle locaties. Ook dit doe je in samenwerking met de afdeling Hospitality. Daarnaast zorg je dat bestellingen van de Technische Dienst tijdig besteld en geleverd worden. Je signaleert eventueel stagnatie en escaleert indien je dit nodig acht;
  • De afdeling Vastgoed wordt gevormd door de Projectleiders, werkvoorbereider / planner en de Technischer Dienst. De afdeling Vastgoed staat onder leiding van de teamleider Vastgoed, waarmee gezamenlijk het beleid wordt ontwikkelt, geïmplementeerd, geëvalueerd en wordt bijgesteld.

Voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met de contactpersoon in de vacature. Met vragen over het sollicitatieproces, kun je terecht bij de afdeling recruitment:


Jouw kennis en vaardigheden

  • Een afgeronde LTS of MBO 4 opleiding is een pre, richting bouwkunde, werktuigbouwkunde of elektrotechniek;

  • Tenminste 1 jaar werkervaring in dit vakgebied;

  • Kennis en ervaring met planning en werkvoorbereiding;

  • Ervaring in of affiniteit met gezondheidszorg en/of (speciaal) onderwijs is een pre;

  • Proactieve houding;

  • Denkt in kansen en mogelijkheden, durft stelling te nemen, overtuigt op argumenten, houdt in discussies de rug recht;

  • Kan anderen enthousiasmeren voor onderhoudsvraagstukken, kan overtuigen en omgaan met weerstand;

  • Is op verschillende niveaus (tactisch, operationeel) een deskundig gesprekspartner;

  • Is communicatief ingesteld, zoekt de samenwerking, weet een intern en extern

Wat bieden wij


Voor nadere informatie kun je contact op nemen met , te bereiken via

Gesolliciteerd? Heb je in de tussentijd vragen? Neem dan gerust contact op met een van onze recruiters.

Als we denken dat we een goede match zijn, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Je eerste gesprek heb je met de teammanager. Op deze manier krijg je meteen een goed beeld van de locatie, de afdeling en het team waarin je mogelijk komt te werken.

Afhankelijk van de functie volgt een tweede gesprek met bijvoorbeeld een collega uit je nieuwe team. Ben je benieuwd naar de locatie en het team waar je komt te werken? Een (halve) dag meelopen op de afdeling behoort tot de mogelijkheden. We vinden het belangrijk dat er wederzijds een goede match is.

Zijn we allebei enthousiast? Dan ontvang je van ons een passend aanbod. Je kunt je contract online tekenen. We kijken ernaar uit je te verwelkomen als onze nieuwe collega!


Functie: werkvoorbereider planner Startdatum: 06-01-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Vast Salaris: 2810 - 3787 Uren per week: 32 - 36 Neem dan contact op met Yulius via onbekend of onbekend.

Functie:werkvoorbereider planner
Startdatum:07-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2810 – 3787
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting Yulius via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Werkvoorbereider Planner Stichting Yulius 07-01-2024

Bekijk ook andere vacatures