Functieomschrijving
Bouw samen aan de logistieke toekomst! We zijn op zoek naar twee enthousiaste Expediteurs voor onze locatie in Ridderkerk. Werk zelfstandig aan import- en exportzendingen en breid je vaardigheden uit in een wereldwijd netwerk. Klaar om een impact te maken in de logistiek? Lees verder!
wat bieden wij jouJe hebt enige ervaring als expediteur en voelt je helemaal thuis in de wereld van logistiek. Je bent gedreven om voortdurend processen te optimaliseren en hebt een flexibele werkhouding om succesvol te zijn in deze dynamische omgeving. Daarnaast ben je leergierig, neem je initiatief en werk je nauwkeurig. Bekendheid met IMDG-wetgeving en gevaarlijke stoffen is een pluspunt, maar maak je geen zorgen als je hier nog niet volledig in thuis bent; wij bieden ondersteuning bij het ontwikkelen van deze kennis.
Communicatie is een van jouw sterke punten - snel, duidelijk en zonder concessies aan de kwaliteit van je werk. Je geeft de voorkeur aan kwaliteit boven kwantiteit; half werk past niet bij jouw aanpak.
Je bent verantwoordelijk voor het volledige proces van A tot Z bij de afhandeling van import- en exportzendingen. Dit omvat het organiseren van transport van en naar de haven voor specifieke klanten via verschillende transportmodi, zoals truck-, barge- en railtransport. Het tijdig factureren van geleverde diensten is een cruciaal onderdeel van je takenpakket, waarbij klanttevredenheid voorop staat.
Wij hanteren een open en transparante werkwijze, waarbij we verwachten dat onze medewerkers verantwoordelijkheid nemen voor het gehele proces, van tariefafgifte tot facturatie. Je staat klaar om je collega's te ondersteunen en ontvangt zelf ook ondersteuning. Je kunt zelfstandig werken en hebt een sterk gevoel van verantwoordelijkheid.
Je gaat werken voor een bedrijf dat actief is op het gebied van lucht- en zeevrachtexpeditie, wegvervoer, warehousing, douane afhandeling en supply chain solutions.
Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Solliciteer dan direct!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | customer service medewerker logistiek |
Startdatum: | 06-02-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3300 – 3300 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via lusil.sleeking@nl.randstad.com of 0180-680080. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.