Vacature Inhouse Recruiter (parttime)

Inhouse Recruiter (parttime) in Dordrecht

Bedrijfsomschrijving

Olympia in Dordrecht is een arbeidsbemiddelingsbureau dat midden in de stad gevestigd is (met een prachtig kantoor). Momenteel bestaat het team uit 7 medewerkers. We durven met elkaar wel te zeggen dat we een fantastisch gezellig team hebben. Een team met volop ambities, hardwerkend, maar waar ook plezier maken hoog in het vaandel staat. Regelmatig ondernemen we dus ook na het werk leuke activiteiten met elkaar. Juist omdat we elkaar zo goed kennen, bereiken we gezamenlijk grote successen op de werkvloer. En nu is dus het moment aangebroken dat jij deel kunt gaan uitmaken van dit succesteam. De functie ontstaat vanwege groei van het team.

Functieomschrijving

Als Inhouse Recruiter ben je verantwoordelijk voor het vervullen van de eisen en verlangens van de klant. Je werkt op locatie van het bedrijf en daardoor ben je direct op de hoogte van wat er speelt. Je hebt het vermogen om snel te schakelen en onderhoudt voortdurend contact met zowel de klant als de flexkrachten.

Om geschikte kandidaten te vinden, maak je gebruik van diverse middelen, zoals het doorzoeken van onze database, telefonisch contact opnemen met kandidaten die zich bij ons hebben gemeld, en je maakt gebruik van social media (LinkedIn). Je gaat verder dan alleen de werkervaring die op het cv staat en herkent de potentie in mensen. Je durft risico's te nemen en bent bereid (lastige) gesprekken aan te gaan.

Je weet kandidaten te enthousiasmeren voor de functie zonder onrealistische verwachtingen te creëren. Daarnaast laat je zien waarom de baan goed aansluit en benadruk je de voordelen ervan. Je werkt voor één of meerdere klanten, waarbij je op locatie aanwezig bent.

Hoewel geen dag hetzelfde is, omvatten je dagelijkse taken onder andere:

  • Actief behandelen van leads en sollicitaties;
  • Op een kandidaat gerichte wijze de match maken tussen de kandidaat en klant;
  • Voeren van selectiegesprekken;
  • Actief aanwezig zijn op de werklocaties om verbinding te hebben met zowel de klant als de flexkrachten en op de hoogte te zijn van wat er speelt;
  • Geven van rondleidingen bij de klant;
  • In samenwerking met de klant bepalen van de instroombehoefte.
Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een vergelijkbare rol, of in de uitzendbranche is een pré; 
  • In het bezit van een Rijbewijs B. 
Arbeidsvoorwaarden

Je gaat aan de slag in een hecht team waar we waarde hechten aan continuïteit. Je komt terecht in een werkomgeving waar je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en je functie steeds verder te laten groeien. Het salaris wordt bepaald op basis van je kwaliteiten, met een startpunt tussen € 2.400 en € 2.775 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Naast het salaris bieden we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een bonussysteem waarbij je kwartaalbonus kan oplopen tot € 1.800,- (gebaseerd op een fulltime werkweek), gezamenlijke borrels en leuke bedrijfsuitjes.

Voor deze functie zoeken we iemand die parttime wil werken. Heb je de voorkeur voor fulltime werk? Dat is ook mogelijk! Neem dan een kijkje bij deze vacature:https://www.olympia.nl/vacatures/80440002/inhouse-recruiter-fulltime/ 



Functie:intercedent recruiter
Startdatum:10-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2775 – 2775
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.roos@werk.olympia.nl of Simone Roos. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hendrik-Ido-Ambacht
  2. Inhouse Recruiter (parttime) Olympia 10-01-2024

Bekijk ook andere vacatures