Vacature Logistiek Administratief Medewerker

Logistiek Administratief Medewerker in Ridderkerk

Bedrijfsomschrijving

Wij zijn VNOM. De club van doeners. En wij hebben werk voor jou. Werk. Om te doen. Voor de vakmensen. In de techniek, in de bouw en office. Voor de doeners, want doeners staan nooit stil. Jij wilt goed geholpen worden. En dat begrijpen wij al te goed. De beste match ontstaat als jij écht op je plek zit.

WAAROM VNOM?

Wij zorgen dat jij hét werk vindt waar jij je goed bij voelt. Werk. Met plezier. Voor zowel startende, als ervaren doeners, voor laag en hoog opgeleiden. En ook als je nog geen opleiding hebt gevolgd, zijn we er voor jou. Winnen doen we met elkaar. Met interne én externe collega’s. Samen. Als één club. Welkom bij de club van doeners. We get the job done!

Functieomschrijving

Heb jij een oog voor detail en affiniteit met de logistiek? Wil jij aan de slag als Logistiek Administratief Medewerker voor een groot bedrijf die werkzaam is in de wereld van groene en fruit? Dan ben jij de gene die wij zoeken! Je werkzaamheden zijn onder andere:

  • Het aanspreekpunt zijn van de bezoekers en je collega's;
  • Controleren en verwerken van inkomende en uitgaande zendingen;
  • Aan- en afmelden van orders en containers;
  • Meedenken over/het verbeteren van de logistieke processen;
  • KCB- en douanebegeleiding.
Functie-eisen

Zijn bovenstaande werkzaamheden van een Logistiek Administratief Medewerker iets voor jou, beschik jij over de eisen en ben je goed overzichtelijk? Solliciteer dan direct! Wij vragen:

  • MBO denk- en werkniveau;
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met of kennis van magazijnwerkzaamheden;
  • Bereid om te werken in ploegendiensten en om de week op zaterdagochtend.
Arbeidsvoorwaarden

Op kantoor heerst een informele en ambitieuze werksfeer. Hierbij krijg je een wekelijkse frietdag en een maandelijkse kebab Dinsdag! Naast lekker eten en gezelligheid kan jij rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden;

  • Een salaris tussen de €2500,- en €3200,- op basis van jouw ervaring;
  • Goede pensioensregeling;
  • Reiskostenvergoeding van €0.21,- per kilometer;
  • Vakantiegeld van 8,33%;
  • Opleidings- en omscholingsmogelijkheden;
  • Snel starten met een proefperiode, met vooruitzicht op een vast contract;
  • Een fijne werksfeer met toffe collega’s;
  • Zaterdagtoeslag;
  • Ploegentoeslag.
Sollicitatieprocedure

Heb je interesse? Neem dan contact op met Lucas! Je kan me bereiken op het telefoonnummer 06-82088990 of via de email naar lucas.goudman@vnom.nl. Laat direct je CV achter door op de sollicitatiebutton te klikken en ik neem direct contact met je op. Ik zie graag je sollicitatie tegemoet!



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 2500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Logistiek Administratief Medewerker VNOM 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures