Project & Service Manager
Kun jij complexe Managed IT oplossingen van A tot Z opleveren? En doe je dit met een heldere planmatige aanpak en in goed overleg met de klant en je team? Dan komen wij graag in contact met jou!
Als Project & Service Manager krijg je energie van het opstarten, organiseren, uitvoeren en begeleiden van projecten. Je voert de regie tussen alle belanghebbende en zorgt dat alles binnen de gestelde deadlines wordt opgeleverd. Je verbaast de klant, je verbaast het team en jezelf! Dit is wat je drijft en daar ligt je passie.
Het unieke van deze dubbelrol in onze organisatie, is dat je na oplevering van het project, ook het aanspreekpunt blijft voor de klant als Service Manager. Je blijft dus in contact met klant, kunt de regie voeren én speelt een belangrijke rol in de strategische governance. In jouw werkdag zit dus voldoende koffie, uitdagende projecten, leuke collega's en bovenal een prachtige klantenkring met uiteenlopende organisaties, projecten en oplossingen.
De voordelen
Om succesvol te kunnen zijn, kun je bij ons rekenen op:
De functie
Je gaat aan de slag als Project & Service Manager op een van onze drie locaties (Papendrecht, Leusden of Nieuwkuijk). Hier werk je samen met je teamleden aan de digitale transitie en innovatie van onze klanten. Dit doe je enerzijds door projecten op te leveren en anderzijds door de relatie te ontwikkelen als Service Manager. Bij iedere stap bedenk je of het beter kan, hoe we als team kunnen groeien en hoe we onze manier van werken kunnen optimaliseren. Het kan namelijk altijd beter! En dat stem je af met klanten, partners en management. Kortom, jij zorgt dat alle projecten op rolletjes lopen en je bent de verbindende factor tussen ons team, de oplossing en de klant!
Over ons
Wij ontwerpen, bouwen en beheren innovatieve IT- en dataoplossingen op maat. Dit doen we al 25 jaar. We zijn trots op de duurzame samenwerkingen die dit heeft opgeleverd met onze klanten. Door te sparren en onze kennis te delen, kunnen we elkaar versterken, uitdagen en gezamenlijk de lat hoger leggen. In alles streven we naar een 9+. Deze drive en cultuur vragen we niet alleen van jou maar die geven we ook terug. Dit betekent dat wij er alles aan doen om jou succesvol te laten zijn in ons team. Wij geloven in continu blijven leren, ontwikkelen en groeien. Er is dus heel veel ruimte voor persoonlijke groei en we bespreken regelmatig hoe het gaat en waar we kunnen verbeteren.
, bij Databalance Services BV
Solliciteren?
Stuur dan je LinkedIn-profiel naar , .
At Databalance, tasks and activities are shared. We're a team, and all the results and success we achieve are achieved by helping each other. That means always asking others if we can help, and saying in good time if a task can't be accomplished.
Everyone, regardless of their role, job title or responsibilities, should be willing and able to speak up. From both a personal perspective and a team perspective, speaking up is essential for effective observation and ensuring that nothing is taken for granted.
Functie: | project & serivce manager |
Startdatum: | 07-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.