Vacature Manager Service & Support

Manager Service & Support in Zwijndrecht

Manager Service & Support

Kom jij het team van IXOLUTION versterken als Manager Service & Support?

Heb jij ervaring binnen de ICT en heb je leidinggevende kwaliteiten? Heb jij affiniteit met Transport en Logistiek? En zit klanttevredenheid en ontzorgen in je DNA? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat zoeken wij en wat ga je doen?
Wij zoeken voor 32-40 uur per week een Manager Service & Support die ons komt versterken op de Service & Support afdeling.

Waar ben je verantwoordelijk voor?

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen en ondersteunen van het team;
  • De intensieve bewaking van de dagelijkse ticketstroom van binnengekomen calls;
  • Je draagt zorg voor een optimale afstemming met andere afdelingen;
  • Het bewaken van de kwaliteit en optimaal serviceniveau richting onze klanten;
  • Het leveren van een proactieve bijdrage in de verdere professionalisering van de afdeling en onze organisatie;
  • Het beschrijven van nieuwe kwaliteits-procedures;
  • Het houden van periodieke functioneringsgesprekken.

Waar ga je werken?
IXOLUTION is een jong, vitaal en vooruitstrevend softwarehuis, internationaal opererend in de dynamische wereld van de transport en logistiek. We willen blijven groeien, maar dit kunnen we natuurlijk niet zonder gedreven en bevlogen medewerkers. Door de harde groei van onze organisatie kunnen we wel wat hulp gebruiken!

Ons team is een dynamisch en informeel team van gepassioneerde professionals welke naadloos integreert met Developers, Consultants, Projectleiders en R&D. Samen werken we aan innovatieve softwareoplossingen voor de logistieke sector.

Wat vragen we van jou?
Kwaliteiten

  • je hebt minimaal MBO+ of HBO werk en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met het werken op een helpdesk, ICT gerelateerd is een pré;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en Engels en bent servicegericht;
  • Je bent standvastig, durft beslissingen te nemen en bent bestand tegen ad hoc werkzaamheden;
  • Je hebt leidinggevende kwaliteiten, vindt het fijn om met mensen te werken en hebt een gezonde dosis aan inlevingsvermogen;
  • Je draagt graag bij aan een positieve, gezellige en open werksfeer.

Kennis

  • Je bent bekend met SLA procedures;;
  • Ervaring en kennis van ITIL, Change Management processen is een pré;
  • Ervaring en kennis van Helix is een pré;
  • Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Gezellige werksfeer;
  • Informele bedrijfscultuur;
  • Onlangs vernieuwd kantoor met werkcafé;
  • Regelmatig uitjes met de zaak;
  • Uitzicht op vast contract;
  • Goede pensioensregeling;
  • Bonusregeling;
  • Mogelijkheid tot extra vrije dagen en thuiswerken;
  • Mogelijkheid tot bijscholing en training.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen ?



Functie:manager service & support
Startdatum:10-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager Service & Support IXOLUTION 10-03-2024

Bekijk ook andere vacatures