Vacature Sales Support Medewerker

Sales Support Medewerker in Ridderkerk

Sales Support Medewerker

AplusK zoekt Sales Support Medewerker

Ben jij een administratief onderlegde, enthousiaste, gedreven en collegiale aanpakker?
Dan hebben wij een hele leuke vacature op onze vestiging in Ridderkerk voor je!

Wij zijn op zoek naar een

Sales Support Medewerker

Wat ga je doen?

  • Je krijgt de verantwoordelijkheid voor het verwerken, controleren en archiveren van diverse administratieve documenten, zoals facturen, contracten en correspondentie.
  • Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van gegevens in het systeem
  • Ook beantwoordt je telefoontjes en e-mails van klanten, leveranciers en collega's met betrekking tot administratieve vragen
  • Je ondersteunt bij het opstellen van rapportages en overzichten.
  • Je houdt je bezig met het beheren van de voorraad en het bestellen van kantoorbenodigdheden.
  • Je werkt nauw samen met andere afdelingen binnen het bedrijf om een soepele en efficiënte workflow te garanderen.

Met wie werk je samen?

Je werkt voornamelijk samen met de binnendienst collega's, maar hebt ook regelmatig contact met de buitendienst mensen. Daarnaast schakel je regelmatig met de afdeling Finance, Procurement en Logistics.

We bouwen aan een community van talent, zijn doeners, stropen concreet en daadkrachtig de mouwen op en gaan met duurzame ondernemersgeest het collectieve avontuur aan. Onze communicatielijnen zijn kort en de sfeer binnen het team is goed en informeel.
Vereisten

Wie ben jij

  • Je hebt minimaal een MBO-diploma in een relevante richting, zoals administratie of bedrijfskunde.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële-/ondersteunende functie;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent bekend met MS Office en hebt goede computervaardigheden.
  • Je werkt accuraat en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Je hebt een proactieve houding en bent in staat om te multitasken en prioriteiten te stellen.

Wat bieden we jou?

Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je gaat met een groep gedreven collega's werken, die al geruime tijd in het vak zitten en waarvan jij veel kan leren. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn en de tijd om jezelf verder te ontplooien. Samen ontdekken we waar jouw talenten liggen en hoe je die het beste kan inzetten.

Een veelzijdige baan met toekomstperspectief is op zich al een mooie beloning, maar we bieden je daarnaast ook het volgende aan;

  • Een aantrekkelijk marktconform salaris
  • Werken in een super modern pand, met een fijne vibe en van alle gemakken voorzien
  • Alle apparatuur die je nodig hebt voor jouw werk, zoals een laptop en goed ingerichte werkplekken
  • De flexibiliteit om thuis te werken
  • Deelname aan onze pensioenregeling
  • Onbeperkt toegang tot online trainingen via GoodHabitz
  • 25 vakantiedagen en dienstjaardagen
  • Kennissessies
  • Een actieve personeelsvereniging
  • Elke vrijdagmiddag ontspannen tijdens de VrijMiBo
  • And last but not least … ontzettend leuke collega's!

Carrière maken?

Dat kan zeker bij ons en die groei heb je grotendeels ook zelf in handen. Als jij je als een kei op het gebeid van de genoemde werkzaamheden ontwikkelt, dan heb je de mogelijkheid om door te groeien.

Neem dan gerust contact op met . Hij is goed bereikbaar via of via



Functie:sales support medewerker
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Sales Support Medewerker AplusK 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures