Customer Service Specialist
Kruimelpad
Dordrecht
32 - 40
Mbo4
2.750
-3.000
Zoek je een uitdagende functie waarin je jouw ervaring met klantenservice kunt inzetten? Als Customer Service Specialist bij Promovendum krijg je de mogelijkheid om door te groeien tot expert op het gebied van verzekeringsvragen. Want de beste service? Daar ga jij voor!
Je komt als Customer Service Specialist terecht in een verantwoordelijk en hecht team dat zich inzet onze klanten zo goed mogelijk te helpen met hun vragen. Verder kun je rekenen op:
Verzeker jezelf van een leuke baan!
Als Customer Service Specialist bij Promovendum ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je lost uitdagende vraagstukken op, en zorgt voor een glimlach op het gezicht van een klant. Dat kan via de telefoon, mail, chat, of social media zijn. Je zet net dat stapje extra voor de klant. En of je dit nu doet met een persoonlijke touch in het telefoongesprek of een handgeschreven kaartje, dat is aan jou.
Zo doe jij dat als Customer Service Specialist
Doorgroeien bij Promovendum?
Dat kan zeker! Als Customer Service Specialist bieden we je de mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen en door te groeien binnen ons bedrijf. Je kan op het Serviceteam bijvoorbeeld doorgroeien tot ervaren , waar je de dagelijkse werkzaamheden combineert met extra taken en uitdagende projecten. Ook zijn er binnen de organisatie genoeg andere mogelijkheden om door te groeien en stappen te zetten. Samen kijken we waar jouw talenten liggen.
Reageer voor
18-03-2024
Heb jij…
Dan ben je verzekerd van
Een aantal van jouw nieuwe collega's
Vanaf de eerste dag al gelijk op mijn plekje. We hebben een heel leuk en gezellig jong team. Nog steeds val ik van de ene positieve verbazing in de andere. Alles is top geregeld!
Promovendum is een gezellig bedrijf waarbij, naast de dagelijkse werkzaamheden, de werknemer zelf ook centraal staat. Personeelsuitjes, bedrijfsfeestjes en net de kleine extraatjes maken het leuk om hier te werken.
Brigitte, Supervisor klantadvies
Ik vind het heel mooi om te zien hoe snel je hier iets leert. Op dag 1 heb je waarschijnlijk weinig verstand van verzekeringen, terwijl je een maand later een klant helpt met zijn volledige verzekeringspakket.
Teddy, Teamleider klantcontact
Naast hard werken vinden wij het op het serviceteam ook belangrijk om eens een babbeltje te maken. Zo vinden wij een goede werksfeer een must. Er zijn al genoeg vriendschappen ontstaan binnen ons team. Zo werk je dus niet alleen in een leuke groep collega's, maar ook misschien met je toekomstige vriendengroep.
Functie: | customer service specialist |
Startdatum: | 07-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2750 – 3000 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.