Vacature Operational Assistant

Operational Assistant in Ridderkerk

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een toonaangevend internationaal familiebedrijf dat 60 jaar geleden in Nederland gevestigd is. Zij zijn actief in markten zoals Offshore Olie- en Gas, Offshore Wind, Scheepvaart, Civiele Techniek en Machinebouw. Zij zijn gespecialiseerd in:

  • Productie, verkoop en service van opgedrukte stroom- en aangroeipreventiesystemen voor schepen en offshore-objecten.
  • Productie en verkoop van aluminium en zink opofferanoden t.b.v. de scheepvaart, offshore-, civiele techniek en overige industrie
  • Verkoop en installatie van aluminium gangways en accommodatieladdersystemen
  • Diktemetingen en surveys aan boord van schepen
  • Destructief en Niet-Destructief Onderzoek
  • Rope Access
  • Certificering, Inspectie en Keuring van Sport-, Speel- en Recreatietoestellen
Functieomschrijving

Vind jij het leuk om de ‘spin in het web’ te zijn van een technisch, operationele organisatie? Werk jij gestructureerd? Ben je stressbestendig en kun je snel schakelen tussen meerdere taken? Lees dan snel verder!

Voor de Testing & Inspection Division in Ridderkerk wij op zoek naar een Operational Assistant. Als Operational Assistant ben jij in een technisch, operationele organisatie de “spin in het web”. Daarnaast ben je onder andere medeverantwoordelijk voor de planning van de inzet van ons technisch personeel, het organiseren van transport en verblijf en het afstemmen met de eindverantwoordelijke Branch manager.  Een flexibele instelling is dus vereist. Je kunt snel schakelen tussen klant, medewerker en/of organisatie en kun je inspelen op een continu veranderende situatie.

Functie-eisen
  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding richting administratie
  • Beschikbaar voor 32-40 uur per week
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke branche, industrie of technische dienstverlening is een pré
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Pragmatische instelling en oplossingsgericht kunnen denken
  • Gestructureerd en georganiseerd (multitasking)
  • Servicegericht
  • Flexibele instelling en stressbestendig
  • Zelfstandig, maar ook goed in teamverband kunnen werken
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Arbeidsvoorwaarden
  • Prettige werksfeer binnen een gezond familiebedrijf
  • Een baan met veel diversiteit en vrijheid
  • Een marktconform salaris, gebaseerd op kennis en ervaring
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Reiskostenvergoeding
  • Een bedrijfsresultaat afhankelijke eindejaarsuitkering


Functie:administratief medewerker magazijn
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Operational Assistant Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures