Ziekte en verzuim
Houd jij van een zelfstandige, ondersteunende rol én samenwerken in een hecht team? Blink jij uit in plannen, organiseren en het overzicht bewaren? Dit is je kans! Een leuk team van Arbo-professionals zoekt jou!
Secretaresse | Arbo team
24 - 40 uur per week
Waarom overstappen naar ADXpert?
Als secretaresse bij ADXpert ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het Arbo-team, een team van bedrijfsartsen en casemanagers. Je werkt daarbij nauw samen met vier andere secretaresses. Binnen deze functie houd jij je onder andere bezig met:
Naast je vaste taken en verantwoordelijkheden denk je proactief mee over hoe je het Arbo-team verder kunt ondersteunen en signaleer je zelf waar je werk uit handen kunt nemen. Je bent dus een échte spin in het web en jouw eigen inbreng wordt enorm gewaardeerd. De dynamische werkomgeving vereist een grote mate van zelfstandigheid en organisatietalent. Je wordt onderdeel van een hecht team met als motto: 'kennis delen is vermenigvuldigen'. Binnen ADXpert heeft elk team één of meerdere secretaresses. Met hen ga je (ook) samenwerken. Door overleg, het bijwonen van bijeenkomsten en kennissessies leren we van elkaar en inspireren we elkaar.
Wat breng jij mee als secretaresse?
Je hebt een secretariële opleiding en bij voorkeur mbo+/hbo werk- en denkniveau. Verder treffen we op jouw cv werkervaring aan in het secretarieel ondersteunen van een team. Heb je medisch secretariële ervaring, dan is dat een pré.
Je bent in staat om zelf prioriteiten te stellen en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je blinkt uit in de Nederlandse taal en hebt een uitstekende typvaardigheid. Nauwkeurig werken is voor jou vanzelfsprekend. Je bent dienstverlenend, klantgericht en flexibel, maar durft ook je grenzen aan te geven. Je bent stressbestendig, initiatiefrijk en kunt goed omgaan met deadlines.
Wat kun jij van ons verwachten?
Bij ADXpert hebben we alle disciplines onder één dak. We ontzorgen werkgevers met oplossingsgerichte verzuimbegeleiding: pragmatisch en toekomstgericht. Met een team van arbeidsdeskundigen, bedrijfsartsen, coaches en casemanagers. Ons team weet wat werkt. Dit doen we met compassie, daadkracht en tempo.
Je zult ons leren kennen als flexibel, je werkdagen en tijden bepalen we in overleg. Wij werken vanuit christelijke waarden en wij waarderen meedenken en ondernemerschap.
Wij zorgen voor de middelen en systemen zodat je je werk efficiënt kunt doen. Naast je bruto salaris (€ 2.126 - € 3.095) ontvang je 8% vakantiegeld (maandelijks uitbetaald) en een werkgeversbijdrage voor een moderne, flexibele pensioenregeling en een winst gerelateerde eindejaarsuitkering.
Zin om kennis te maken?
Wij ook! Mail je cv en bij voorkeur je motivatiebrief naar of vul onderstaand formulier in.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met ).
De sollicitatieprocedure bestaat uit minimaal twee gesprekken waarin je kennismaakt met diverse collega's van ADXpert.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met ).
Functie: | secretaresse arbo team |
Startdatum: | 02-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2126 – 3095 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.