Jouw carrière bij Verstegen
Werken op het terrein van accountancy, fiscaliteit, HRM of corporate finance? Voor grote (internationale) ondernemingen en de top van het MKB, of voor zorginstellingen, woningcorporaties en gemeenten? Professionals met een warm hart en een rechte rug zijn welkom!
Verstegen accountants en adviseurs biedt carrièreperspectief en de vakinhoudelijke uitdagingen. Je zult ervaren dat dit uitstekend samengaat met een informele cultuur, kleinschaligheid, een hecht team en aandacht voor de menselijk maat. Vanwege voortdurende groei zijn we regelmatig op zoek naar versterkingen. Geïnteresseerd?
MKB
Boekhouding, salarisadministratie, jaarstukken, pensioen, nieuwe wetgeving… Als ondernemer in het MKB komt er veel op u af. Dan is het fijn om te kunnen rekenen op uw vaste contactpersonen bij Verstegen.
Publieke sector
In de driehoek volkshuisvesting, gemeenten en zorg bedient Verstegen ruim 300 organisaties. Dankzij de VGZ Academy zijn onze accountants en adviseurs altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. En dat is winst voor u.
HRM
Onze ervaren HR adviseurs ondersteunen en adviseren u graag en goed bij personele vraagstukken op elk niveau. Ook voor uitbesteden en interim bent u bij Verstegen HRM aan het juiste adres.
Corporate Finance
Een bedrijf verkopen of overnemen is niet iets wat u dagelijks doet. Net als fuseren of investeerders zoeken. Verstegen Corporate Finance helpt met gedegen strategisch en financieel advies.
Financieel forensisch onderzoek
Fraude, integriteitskwesties, geschillen, schades... Ook uw organisatie kan ermee te maken krijgen. In zo'n geval helpt Verstegen Forensics u verder met specifieke expertise.
We delen graag onze kennis
Korte introductie Verstegen HRM. Ras id dui. Aenean ut eros et nisl sagittis vestibulum. Nullam nulla eros, ultricies sit amet, nonummy id, imperdiet feugiat,
Uitgelicht event
VGZ Academy
Actualiteitenbijeenkomst jaarverslaglegging zorg, WNT, fiscaliteit en duurzaamheid 2024
- 1, 8 en 15 februari 2024: Actualiteitenbijeenkomst jaarverslaglegging zorg, WNT, fiscaliteit en duurzaamheid
Actualiteiten
Met Verstegen accountants en adviseurs blijft u op de hoogte van het laatste financiële en fiscale nieuws. Elke dag de belangrijkste updates voor MKB en de publieke sector.
Events
Nieuwsbrieven
Bijblijven op het gebied van administratie, financieel en fiscaal nieuws? Meld u aan voor onze nieuwsbrief, speciaal voor de publieke sector.
Achtergronden
De bevlogen accountants en adviseurs van Verstegen delen graag hun visie op de financiële en fiscale actualiteit. En daar plukt u de vruchten van! U vindt deze informatieve longreads hier.
Blog
Regelmatig geven de professionals van Verstegen accountants en adviseurs hun visie op relevante thema's via blogs in verschillende media. U kunt deze blogs hier nalezen.
Verstegen
Hier moeten de laatste items
Over Verstegen
Vanuit Dordrecht, Rotterdam, Assen, Goes, Gorinchem, Hoofddorp, Nieuwegein en Zwolle staat het team van Verstegen accountants en adviseurs een breed scala aan cliënten bij in het MKB en de publieke sector. Van administratie tot controle, fiscaal advies, HR-diensten en corporate finance.
HR Specialist (24 - 40 uur)
HR Specialist(24 - 40 uur)
Krijg jij energie van het ondersteunen van MKB-ondernemers op het gebied van HR? Werk jij zelfstandig en hou je ervan verantwoordelijkheid te hebben in je functie? Heb jij al de nodige ervaring in HR en wil je deze ervaring nu uitbreiden naar een rol waarbij je ervaring opdoet binnen verschillende bedrijven? Dan is deze veelzijdige rol van HR Specialist bij Verstegen HRM iets voor jou!
Over Verstegen HRM
Verstegen HRM is onderdeel van Verstegen accountants & adviseurs en ondersteunt MKB organisaties op het gebied van HR. In totaal ondersteunt Verstegen HRM ruim 300 klanten op het gebied van beleid, advies en operationele uitvoering. Iedere klant is uniek, iedere klant vraagt een andere aanpak en iedere klant vraagt andere ondersteuning. Het devies van Verstegen HRM is: wij zijn daar waar nodig en leveren maatwerk! Daarnaast zijn de collega's van Verstegen HRM inzetbaar voor interim opdrachten zoals tijdelijke vervanging bij ziekte of zwangerschap en bij projecten die de expertise en/of afdelingscapaciteit binnen de organisatie van onze klant overschrijden.
De functie
Als HR-Specialist heb je dagelijks contact met ondernemers en adviseer je o.a. op het gebied van juridische documenten, verzuim, ontslag, functioneren en werving en selectie. Je werkt nauw samen met je collega's binnen het team van Verstegen HRM. Jij hebt je sporen al verdiend als een zelfstandige adviseur en na verloop van tijd ontwikkel je je ook verder binnen je eigen klantenpakket. Met deze klanten onderhoud je intensief contact. Bij de ene klant betekent dit bijvoorbeeld dat je aansluit bij functioneringsgesprekken en bij de andere klant betekent dit dat je een spreekuur houdt voor alle medewerkers. Voor veel klanten uit je klantenpakket ben je betrokken bij diverse juridische documenten rond het dienstverband, signaleer en adviseer je tijdig en verzorg je de nodige correspondentie.
Jouw profiel
Als HR Specialist heb je minimaal 8 jaar allround werkervaring opgedaan in het HR werkveld. Omdat je als HR Specialist te maken hebt met verschillende cao's, is belangrijk dat je het leuk vindt om je te verdiepen in de verschillende cao's. Je bent iemand die secuur werkt en graag op de hoogte blijft van actuele wet- en regelgeving. Je kunt snel schakelen en bent communicatief vaardig. Je denkt mee met de ondernemer en draagt pro actief zaken aan. Je beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau en zoekt de samenwerking op met afdelingen die onze klant op andere vlakken (zoals salarisadministratie of pensioen) ondersteunen.
Kom jij bij ons werken?
Werken bij Verstegen is kiezen voor een juiste balans tussen werk, studie, persoonlijke ontwikkeling en vrije tijd. De juiste balans wordt daadwerkelijk bewaakt. Dit draagt bij aan een goede collegiale sfeer, behoud van kennis en een optimale dienstverlening voor onze klanten. Je zult je werkzaamheden zowel op kantoor als bij de klant verrichten.
We bieden je een salaris passend bij jouw opleiding en werkervaring en een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen op fulltime basis. De functie is voor 24 tot 40 uur per week.
Hebben wij jouw interesse gewerkt? Je kunt je sollicitatie en motivatie richten aan ( ). Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen, dan staat Lisette je graag te woord. Ze is bereikbaar op .
Functie: | hr specialist |
Startdatum: | 05-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Hendrik-Ido-Ambachtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hendrik-ido-ambachtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hendrik-Ido-Ambacht via hendrikidoambachtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hendrikidoambachtkrant.nl.
© hendrikidoambachtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.